Strona główna » REALIZACJE » MERCEDES GLE - kompleksowa izolacja akustyczna
01234
0
Kontakt
  • E-mail:biuro@comfortmat.pl
  • Telefon504 100 103
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

MERCEDES GLE - kompleksowa izolacja akustyczna

Data dodania: 17-04-2019

alt

Witamy czytelników! Dziś pokażemy wnętrze Mercedesa GLE, w którym wykonano kompletną izolację akustyczną, wykorzystując najbardziej wydajny wariant z matą EXTREME, w tym dodatkową opcję - izolację hałasu w nadkolach od zewnątrz. A teraz spójrzmy na wnętrze, z którego usunęliśmy wszystkie skóry.

alt

Tuż przed każdym rozbieraniem wnętrza samochodu usuwamy ujemną klemę z akumulatora. Jest to ważne, ponieważ może wystąpić błąd, z którym później będziesz musiał sobie poradzić.

alt

Najpierw kładziemy matę serii Dark, a konkretniej D3 - jak symbolizuje nazwa ma grubość 3mm i przyklejamy ją na podłodze.

alt

Następnie przechodzimy do nadkoli, pierwsza warstwa posiada również izolację wibracyjną D3, którą dociskamy wałkiem, aby mocno się trzymała i tłumiła rezonanse karoserii.

alt

Umieściliśmy D3 na nadkolach i zakrywamy podłogę bagażnika - D3 jest bardzo uniwersalne w najbardziej narażonych na wibracje strefach.

alt

Jak widać, oprócz izolacji wibracyjnej przyklejamy izolację akustyczną BLOCKSHOT o grubości 7mm. Składa się z dwóch warstw: 5 mm warstwy izolacji akustycznej i 2 mm membrany izolującej dźwięk. Dzięki specjalnej warstwie kleju doskonale przylega do wszystkich powierzchni.

alt

Drugą warstwą na podłodze jest COMFORT MAT VISION. Bardzo podoba nam się ten materiał, ponieważ dobrze radzi sobie ze swoim zadaniem, nie odkleja się i jest odporny na niekorzystne warunki środowiskowe. Możesz użyć COMFORT MAT LOCK4.

alt

Pod stopami kierowcy i pasażerów przyklejamy trzecią warstwę dźwiękoszczelnego materiału BLOCKATOR EXPERT.

alt

Może się wydawać, że jest to dość lekki materiał, ale dzięki zastosowaniu specjalnego wypełniacza ma ciężar właściwy 6k/m2 przy grubości 3mm. Pozwala to na dalsze obniżenie poziomu hałasu w kabinie.

alt

Zazwyczaj drzwi dźwiękoszczelne to cztery warstwy. Pierwsza warstwa to EXTREME. Ma grubość 3,5mm i pomaga rozwiązać problem, którym jest zdławienie szczególnie silnych wibracji rezonansowych. Następnie umieszczamy na niej FUSION (możesz użyć INTEGRA), oraz D2 na wzmocnieniu drzwi. Naklejamy BITOSOFT aby pozbyć się pisków i innych irytujących dźwięków. Niestety pracownicy pracują bardzo szybko, a fotograf nie miał czasu na sfotografowanie tego procesu. 

alt

Na pokrywie silnika użyte zostały następujące produkty - pierwsza warstwa D2, a druga TURBO FILC. Trzeba się trochę napocić, gdyż otwory technologiczne GL400 są niezbyt wygodne. 

alt

Klapa tylna.

alt

Wygodne otwory technologiczne w klapie bagażnika, na której umieszczono matę butylową D2, a do tapicerki przyklejono BITOSOFT, żeby nie skrzypiała ani nie śpiewała.

alt

Nadkola od zewnątrz wyklejamy D2 jako pierwsza warstwa, a następnie przyklejamy INTEGRA. Ewentualnie INTEGRA doklejona do plastikowego nadkola w zależności od sytuacji.

To wszystko, dziękujemy za przeczytanie do końca. 
Wkrótce opublikujemy kolejną pracę na materiałach COMFORT MAT.
Do zobaczenia!


alt
Komentarze (0)

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii REALIZACJE