Strona główna » REALIZACJE » KIA CEED - kompleksowe wyciszenie samochodu
01234
0
Kontakt
  • E-mail:biuro@comfortmat.pl
  • Telefon504 100 103
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

KIA CEED - kompleksowe wyciszenie samochodu

Data dodania: 21-04-2019

Trzecia generacja Kia Ceed, jak wszystkie nowoczesne samochody grupy Kia, pozostawia wiele do życzenia pod względem hałasu, a z roku na rok nic się nie zmienia. Dlatego właściciele tych samochodów często narzekają i poszukują komfortu. Producenci skupiają się na nowoczesnym wnętrzu i wyglądzie zewnętrznym, całkowicie zapominając, że dobra izolacja akustyczna daje poczucie jakości samochodu. 
Na szczęście od 10 lat dostarczamy produkty, które poprawiają komfort. 

alt

Osłona maski silnika jest zdejmowana, a sama blacha maski silnika odtłuszczona. Do maski przyklejamy lekki izolator wibracji najwyższej klasy Comfort Mat Dark D3. 

alt

Dach dźwiękochłonny Kia Ceed.
Samochód prezentowany na fotorelacji jest wyposażony w "panoramę", więc nie robiliśmy wyciszenia dachu. Jeśli samochód ma standardowy metalowy dach, to doświadczony montażysta ostrożnie powinien zdemontować podsufitkę w czystych rękawiczkach, po czym karoseria dachu powinna być odtłuszczona jako przygotowanie do przyklejenia za pomocą tłumika drgań i hałasu. Stosujemy na dachu lekki tłumik drgań Comfort Mat Dark D3, który ma nowoczesny skład butylu, dzięki czemu uzyskaliśmy niską wagę i jednocześnie wysoką wydajność (współczynnik tłumienia drgań = 0,41), ten materiał ma również doskonałą przyczepność do metalu. Następnie do dachu nakładamy pochłaniacz dźwięku na bazie filcu o dużej gęstości i grubości 10 mm, jest to mata Comfort Mat FELTON z ochronną powłoką odporną na wilgoć i doskonale tłumi hałas.


Drzwi dźwiękoszczelne Kia Ceed.
Pracujemy z drzwiami każdego samochodu, mamy szereg produktów które możemy zaoferować, stosujemy wysokiej jakości amortyzatory drgań, izolatory akustyczne i pochłaniacze dźwięku. Pokażemy to! Musimy izolować od wibracji wewnętrzną stronę drzwi i od zewnątrz, po starannym demontażu, zdjęciu tapicerki, i osłony drzwi na której zamontowany jest mechanizm podnoszenia szyby.

alt

Pierwsza warstwa koniecznie musi być tłumiąca drgania. Stosujemy wysokowydajną (MLP=0,41) i lekką (nie więcej niż 1500 gramów na arkusz) wibroamortyzującą komfortową matę Dark D3, która powinna być podgrzana i ostrożnie przyklejona specjalnym wałkiem do zewnętrznego poszycia drzwi.

alt

Następnie stosujemy najlepszą izolację dźwiękową z lekką membraną blokującą hałas, która powstała specjalnie do drzwi. Tak wygląda 100% wodoodporna i lekka mata Comfort Mat INTEGRA.

alt

Osłona drzwi wykonana jest z grubego plastiku i nie ma sensu izolować jej od wibracji, ale zdecydowanie powinieneś umieścić dźwiękoszczelną matę Comfort Mat Soft Wave 15 na tapicerce drzwi. Nie tylko pomaga wychwycić dźwiękową falę powietrza rozchodzącą się w zagłębieniach, ale także lepiej dopasować tapicerkę drzwi, bez skrzypienia i innych świerszczy.

alt

Dźwiękoszczelna podłoga, bagażnik i nadkola Kia Ceed.
W momencie, gdy izolacja dachu, maski i drzwi jest ukończona, pora przejść do najważniejszej pracy, która przyniesie największy rezultat - izolację podłogi Kia Ceed.

alt

Zanim zaczniemy wyklejać karoserię, trzeba ją odtłuścić. Przed przystąpieniem do instalacji izolacji akustycznej wyciągamy z kabiny wszystkie elementy, które mogą nam przeszkadzać: fotele, wykładzinę, konsolę, plastiki.

alt

Wykonujemy izolację wibracyjną podłogi. W najlepszym wariancie  warto zastosować gruby, skuteczny i drogi materiał Comfort Mat Extreme 3,5mm. Ten materiał znajduje się na szczycie listy mat butylowych Comfort Mat i ma wyjątkowe cechy. W przeciwieństwie do większości zakładów montażowych, które używają tanich materiałów 2mm, oferujemy klientom maksimum komfortu bez kompromisów. W tym produkcie mamy dwie warstwy folii, najmocniejszy butyl Extreme i szeroki zakres pracy temperatur, które gwarantują stabilną wydajność.

alt

alt

Po zakończeniu prac nad tłumieniem metalu podłogi i nadkoli stosujemy izolację akustyczną Comfort Mat VISION o grubości 6mm, jako druga warstwa na podłodze i tunelu środkowym.

alt

To samo robimy z tylnymi nadkolami.

alt

Następnie podłoga w kabinie i tylne nadkola pokryte są warstwą gęstej, dźwiękoszczelnej membrany, która ma 3mm grubości - Comfort Mat BLOCKATOR.

alt

W ten sposób udało się pokazać, że cała podłoga w kabinie, a także nadkola, są pokryte ostatnią warstwą membrany izolacji akustycznej (czarnej i niebieskiej Blockshot), co znacznie zwiększa wskaźnik pochłaniania dźwięku. Takie ułożenie warstw można bezpiecznie nazwać najbardziej TOP i najbardziej tłustym wyciszeniem od 2018/2019. Kochamy nasze materiały.

alt

Piąte drzwi (pokrywa bagażnika) nie są przez nas zapomniane. Metal jest wytłumiony, a jako druga warstwa doklejamy piramidy pochłaniające hałas.

alt

Prace nad dźwiękoszczelnością samochodu dobiegają końca. 

alt

Dla dźwiękoszczelnego samochodu Kia Ceed polecamy:

 
Maska silnika 1. warstwa: Comfort Mat Dark D3 (3 mm) 
   2. warstwa: Turbo Cent (10 mm)
Dach 1. warstwa: Comfort Mat Dark D3 (3 mm). 
2. warstwa: Comfort Mat Felton (10 mm)
Drzwi 1. warstwa: Comfort Mat Dark D3 (3 mm) (ściana zewnętrzna) 
2. warstwa: Comfort Mat Integra (6 mm) (ściana zewnętrzna) 
3. warstwa: Comfort Mat Soft Wave (15 mm) (tapicerka drzwi)
Podłoga w kabinie 1. warstwa: Comfort Mat Extreme dwie folie (3,5 mm) 
2. warstwa: Comfort Mat Vision 6 (6 mm) 
3. warstwa: Comfort Mat Blockator membrana blokująca hałas (3 mm)
Podłoga bagażnika 1. warstwa: Comfort Mat Dark D3 (3 mm) 
2. warstwa: Comfort Mat BlockShot 7 (7 mm)
Tylne nadkola 1. warstwa: Comfort Mat Extreme dwie folie (3,5mm) 
2. warstwa: Comfort Mat Vision 6 (6 mm) 
3. warstwa: Comfort Mat Blockator (3 mm)
Tylne boczki 1. warstwa: Comfort Mat Dark D3 (3 mm). 
2.warstwa: Gęsty, pochłaniający hałas Turbo FILC (10 mm)
Pokrywa bagażnika 1. warstwa: Comfort Mat Dark D3 (3 mm). 
2. warstwa: Comfort Mat Soft Wave (15 mm)
Komentarze (0)

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii REALIZACJE