MERCEDES V250 - izolacja szumów w klasie VAN
Data dodania: 17-04-2019
Posiadacz Mercedesa V250 zdecydował się wyciszyć hałas w swoim nowym samochodzie.
Pierwsza warstwa maski silnika.
Zaczęto pracę od komory silnika i zastosowano izolację wibracyjną COMFORT MAT DARK D2, a druga warstwa to TURBO FILC.
Pierwsza warstwa dachu.
Pierwsza warstwa na dachu to D2, następnie została pokryta materiałem FUSION.
Po przeniesieniu się do kabiny, ostrożnie wszystko zdemontowano i rozpoczęto doklejanie wałkiem izolacji wibracyjnej D3, jej grubość to 3 mm. W bagażniku i pod siedzeniami pasażera użyto BLOCKSHOT, a pod przednimi siedzeniami (ze względu na bliskość silnika) jako druga warstwa położyliśmy najpierw VISION, a następnie BLOCKATOR jako trzecią warstwę.
W przypadku poszycia plastików użyto maty BITOSOFT, aby wyeliminować tarcie, wstrząsy, stukanie i inne nieprzyjemne odgłosy, które mogą wystąpić podczas jazdy samochodem.
W bocznych drzwiach przyklejono D2, a na nim TURBO FILC, natomiast boczek wyklejono BITOSOFT.
W drzwiach kierowcy i pasażera sytuacja wyglądał inaczej, a pierwsza warstwa EXTREME została wstępnie podgrzana do 50 stopni, na której miejsce znalazł FUSION. Potem zamknęliśmy komorę drzwi doklejając kolejną warstwę maty alubutylowej D2. Na boczkach drzwiowych przyklejono BITOSOFT.
W końcu wyklejono nadkola od zewnątrz, ale fotografowi nie udało się uchwycić INTEGRA, więc tylko S2 jest przedstawiony na zdjęciach.
Będziemy Cię informować o tym, co dzieje się w naszej firmie. Jeśli masz jakieś pytania, napisz do nas prywatną wiadomość lub zadzwoń.
Komentarze (0)
Przejdź do strony głównej
Wróć do kategorii REALIZACJE